az egészségügy ludditái kontra valóság

Gőzlér blog: őszintén az e-cigarettáról

Gőzlér blog: őszintén az e-cigarettáról

Dvarwra magyar!

2016. február 16. - mujo

Hosszú, békés drippelés után nem igazán tudom megmondani, hogy miért is lesz jó nekem egy nem RBA kazánnal bíbelődni, de a Dvarw K valahogy behúzott a csőbe. Minimál termékbemutató következik, ilyen se volt még.

Az igazság az, hogy sosem akartam már többé gyári kazánfejekkel szórakozni, gyári kazánfejet újratekerni meg aztán végképp nem terveztem. Soha. Isten ments. Aztán megláttam Blackie mester videóját, és ez a kis csodabogár valahogy megfogott, több minden miatt is.

Egyrészt szép a kazán, és egy szép kazán mindig megdobogtatja az ember szívét. Szép a megmunkálása, nincs rajta semmi felesleges sallang, gyönyörűen el van dolgozva minden, egyszerű, de nagyszerű a koncepció. Ez önmagában persze még kevés lenne, mert szép a Kayfun Lite is, és ráadásul még felújítható is, de mégis itt porosodik, miközben a Pelsókat nyúzom, úgyhogy a kényszeres KELL! érzés már régesrég nem buzog bennem az újdonságokkal kapcsolatban.

dvarw-qzi.jpg

Kinga viszont nem újít kazánokat, így ezért folyamatosan nyitva tartom a szemem, hogy valami neki való hardvert nézzek, pláne, hogy közeleg az a nyomorult május 20, a spájzolás projekt keretében pedig szeretném, ha legalább egy évre biztonságban lennénk mindketten. Az eredeti terv az volt, hogy Kinga kap egy csinos RBA-t, és majd tekergetem azt is 1-2 hetente. Már előre rettegtem, hogy majd random időközönként odanyújtja az eszcájgot, "tekerd újra, most!" felkiáltással. Vagy a puszta közepén adja meg magát az aktuális tekerés, és nincs, amire kicserélje.

Erre jött Blackie azon mondata, hogy hamarosan bemutatja, hogy hogyan is kell a Kanger fejeket újratekerni tisztességesen, ráadásul pofonegyszerű az egész. Na, mondom magamban, ez már valami. Mindjárt sokkal jobban érzem magam, ha egyszuszra megtekerek három havi Kanger fejet, mintsem ad-hoc kelljen felújítgatni, sokkal kényelmesebb ez mindenkinek hosszú távon. Így el is határoztam, hogy lesz nekem egy Dvarwom, elbíbelődök vele, és ha minden klappol, akkor Kinga gőzben gazdag jövője biztosítva lesz.

Meg is lett a Dvarw, de sok örömem nem telt benne, mert Kinga azonmód einstandolta tesztelni, majd pár óra múlva közölte, hogy ilyen jó kazánja még sosem volt, és hétfőn azonnal vegyünk neki egyet. Persze vissza nem adta az enyémet, így én csak ábrándozgathattam, hogy mi mindent fogok építeni ezekből a kis Kanger fejekből. Merthogy időközben beindult a fantáziám is, totális kihívás hangulatba keveredtem, már alig vártam, hogy megpróbáljak valami olyan fejet alkotni, ami az én Pelsón kényeztetett igényeimet is kielégíti, és megbírkózik még a 80% VG-s leveseimmel is.

Itt tartunk jelenleg, visszakaptam a Dvarwot, és egy erősen félresikerült üvegszálas első próbálkozást követően most tekertem bele egy ribbonos muji vattás microcoilt, ami, döbbenet: működik. Még bőven lesz mit tökéletesíteni rajta, de léellátás van, gőz jön, szóval a koncepció működőképesnek látszik. Addig nem nyugszom, amíg Pelsót nem csinálok belőle.

dvarw-kanger.jpg

Jó szívvel tudom ajánlani mindenkinek a Dwarv K kazánt a májusi túlélőcsomagjába, a Kanger fejeket meg tessék szépen elrakni, nagy kincs lesz az jövő ilyenkor.

A bejegyzés trackback címe:

https://gozler.blog.hu/api/trackback/id/tr848396820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása