az egészségügy ludditái kontra valóság

Gőzlér blog: őszintén az e-cigarettáról

Gőzlér blog: őszintén az e-cigarettáról

Ártatlanságom elvesztése

2016. június 09. - mujo

Ennyi, ez is megtörtént. Életemben sosem jártam még Nemzeti Dohányboltban, nem volt miért, már rég e-cigarettáztam, mire a mutyigépezet bekebelezte a piacot, de mától vége ennek a szép hagyománynak. 

dohanybolt.jpgForrás: vastagbor.blog.hu

Kellemesen elszeparált szekcióban volt az elektromos cigaretta sarok, még véletlenül sem kellett dohánytermékekkel szemeznem. Balra választék, jobbra választék, a pult mögött mosolygó ismerős, a pult előtt egy fiatalember a párjával épp első kezdőszettjét szerzi be.

Mivel Beneda államtitkár helyettes úr megmondta, hogy senki se gondolja, hogy az e-cigaretta értékesítés bármilyen szakértelmet igénylő tevékenység, így békésen végigvártam azt a bő 25 percet, mire minden szükséges és szakszerű információ átadásra került a kezdő vevő számára, úgy, hogy már egy ideje tartott az oktatás, amikor megérkeztem.

Ezúton üzenném a méltóságos majdnem államtitkár úrnak, hogy ebben speciel méreteset tévedett, de gond egy szál se, szerencsére elég ostobaságot összehordott már eddigi karrierje során, így egy újabb légbőlkapott dilettáns butaság ide vagy oda, csepp a tengerben.

Nem siettem sehova, így örömmel hallgattam, ahogyan pallérozódik a friss gőzlér elme, plusz egy szeg gyanánt az egészségpolitika maradi, őskövület elképzeléseinek koporsójába. Üdv a klubban, fiatalember, jó gőzölést!

A bejegyzés trackback címe:

https://gozler.blog.hu/api/trackback/id/tr68795144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása