az egészségügy ludditái kontra valóság

Gőzlér blog: őszintén az e-cigarettáról

Gőzlér blog: őszintén az e-cigarettáról

Magamról

2015. november 09. - mujo

pifko.pngPifkó Krisztián vagyok, elektromos cigaretta használó, vaper, gőzlér. Húsz év dohányzás után, napi minimum négy dobozos ex-láncdohányosként, 2011 augusztusa óta használok e-cigarettát, és intettem ezzel búcsút a cigarettafüstnek egy életre. Kivéve, ha a magyar egészségpolitika visszakényszerít a dohányzásra.

Napi szinten foglalkozom az elektromos cigaretta körüli nemzetközi és hazai fejleményekkel, 2012 ősze óta aktívan próbálok tenni az elektromos cigaretta jövőjéért, felvéve a harcot azzal a maradi ostobasággal és felelőtlenséggel, amit egyes hazai hatóságok és intézmények képviselnek.

Írtam már EU-s petíciót, elindítottam az EFVI Európai Polgári Kezdeményezést, szerveztem demonstrációt, az utóbbi időben pedig a Villanypára Egyesület szóvivőjeként, majd alelnökeként van szerencsém a valóságot és a tudományos tényeket képviselni az intéményesített tudatlansággal szemben, amikor épp nem a hetente jelentkező Párásító podcast-ben vagyok állandó vendég.

Orvos, tudós, vagyok-e? Nem vagyok. Szerencsére nem kell egyiknek sem lenni ahhoz, hogy olvasson az ember, és össze tudjon hasonlítani két számot. Egy kézen meg tudnám számolni, hogy ma Magyarországon hány olyan ember van, aki felkészült szakértője az elektromos cigaretta témájának. Sajnálatos módon ezek egyike sem a hatóságok vagy hivatalos intézmények tagjai közül került ki, hétköznapi emberek egytől-egyig. Az egyik ilyen ember volnék én.

Ha szeretnéd velem felvenni a kapcsolatot, keress Facebookon.

A bejegyzés trackback címe:

https://gozler.blog.hu/api/trackback/id/tr558064236
süti beállítások módosítása